Liceum nr XXX
Profil | Przedmioty rozszerzone | Języki obce | Przedmiot uzupełniający | Punkty rekrutacyjne |
Przydatne cechy |
1 LA – profil teatralno – filmowy (klasa rozwoju artystycznego)(integracyjna*) | Język polski, Język angielski, Historia | Język angielski, Język niemiecki, dodatkowo – nauka języka miganego | Przyroda, Zajęcia artystyczne | Język polski, jezyk angielski Matematyka, Historia | wrażliwość, otwarcie na sztukę, komunikatywność, kreatywność |
1 LB –profil dziennikarstwo i PR (Public relations) (integracyjna*) | Język polski, Język angielski, Geografia | Język angielski, Język niemieckidodatkowo – nauka języka miganego | Historia i społeczeństwo, ekonomia w praktyce | Język polski, Matematyka, Geografia Język angielski | ciekawość świata, komunikatywność, dociekliwość, „lekkie pióro”. |
* Klasa integracyjna – klasa licząca maksymalnie 20 uczniów w tym od 3-5 uczniów z dysfunkcjami.
Technikum nr 14
Kierunek |
Przedmioty rozszerzone |
Języki obce |
Przedmiot uzupełniający |
Punkty rekrutacyjne |
Przydatne cechy |
1 TA – technik ekonomista (integracyjna*) |
Język angielski, Geografia | Język angielski, Język niemieckidodatkowo – nauka języka miganego | Historia i społeczeństwo | Język polski, Język angielski Geografia Matematyka |
zainteresowania ekonomiczne, biznesowe, ciekawość i wrażliwość społeczna. |
* Klasa integracyjna – klasa licząca maksymalnie 20 uczniów w tym od 3-5 uczniów z dysfunkcjami.
Gimnazjum nr 54
Klasa | Języki obce | Dodatkowe godziny w planie lekcji |
1 GA* – klasa o nachyleniu artystycznym(teatr/film) |
Język angielski, Język niemiecki,możliwość nauki języka miganego | matematyka,warsztaty kreatywności |
1 GB* – klasa o nachyleniu artystycznym(teatr/film) |
Język angielski, Język niemiecki,możliwość nauki języka miganego | matematyka,warsztaty kreatywności |
1 GC* – klasa o nachyleniu dziennikarskim |
Język angielski, Język niemiecki,możliwość nauki języka miganego | matematyka,warsztaty kreatywności |
* Klasy integracyjne – w klasie uczy się od 3 do 5 uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.